Mariette de Visser

242
Video’s:

Over ons

Wij zijn Mariette, Werner, Eline (15), Myrthe (13) en Jorn (10). Meestal brengen wij vakanties door in ons huis in Hongarije. Maar dit jaar hebben wij gekozen voor een prachtige verre reis naar Vietnam!

Over onze reis

In 31 dagen reizen van het noorden van Vietnam naar het zuiden. We gaan meer dan 3000 km afleggen per vliegtuig, auto, trein, bus en boot. Van Hanoi een week rondreizend langs de grenzen met China en Laos met de kenmerkende bergvolkeren. Via de keizerssteden Hue en Hoi An in centraal Vietnam naar het zuiden. Vanuit Ho chi Minhstad naar een echte Junglelodge in het CAT Tien nationaal park. En tenslotte via de Mekongdelta naar Phu Cocq, het tropische eiland waar we 5 dagen lekker uitrusten.

Bezochte landen

Wij hebben 28 landen (11%) bezocht:

België, Belize, Canada, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Guatemala, Honduras, Israël, Italië, Kenia, Luxemburg, Marokko, Monaco, Nederland, Oostenrijk, Polen, Portugal, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Tunesië, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Vietnam, Zweden.